This website requires JavaScript.

З TECHNOLOGIC обміняти або повернути товар — легко !

img

Протягом 14 днів, якщо:

  • Товар не має слідів експлуатації;
  • Збережений товарний вигляд виробу і його комплектуючих;
  • Є в наявності касовий чек (видаткова накладна) про придбання товару;
  • Є заводські пломби, захисні плівки на товар.

Щоб обміняти або повернути товар, візьми з собою:

У разі відсутності одного з пунктів, повернення або обмін товару проведений не буде
  • Документ, що підтверджує покупку (касовий чек або видаткову накладну);
  • Гарантійний талон;
  • Пластикова карта (за допомогою якої здійснювався розрахунок);
  • Документ державного зразка, який засвідчує особу: паспорт, водійські права, студентський квиток, пенсійне посвідчення.

На період карантину

  • Повернення товару здійснюється через службу доставки «Нова Пошта».
  • У разі відсутності можливості повернення товару через службу доставки, просимо подати заявку на повернення через кол-центр TECHNOLOGIC за номером +38 (044) 503-34-59

У такому випадку знімаються обмеження на повернення товару в період 14 днів після покупки. Повернути товар можна по закінченню карантину в будь-якому магазині TECHNOLOGIC.

img
шановні клієнти, ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
  • Повернення габаритного товару (понад 5 кг) здійснюється через службу доставки «Нова Пошта».
  • Оформити заявку на повернення можливо в особистому кабінеті на сайті, а також заповнивши заяву та відправивши її нам.
  • Якщо у вас залишилися питання щодо повернення товару, пишіть нам на info@technologic.com.ua

Є питання?

Якщо у вас є питання – напишіть нам. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

/img
Підпишіться на новини та дізнавайтесь про нові акції першими!